REGULAMIN

JAK ZAMAWIAĆ PROJEKTY I DRUK? Jeśli mają państwo jakieś pytania, proszę  wcześniej dokładnie przeczytać regulamin, ponieważ większość odpowiedzi jest w nim zawarta.
At1.com.pl jako producent tworzy projekty poligraficzne i wydruki oraz zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową a także działaniami e-marketingowymi.
------------------------------------------------------------------

I.PRZEBIEG ZAMÓWIEŃ W SKRÓCIE:
1) ZAMÓWIENIE 2) PŁATNOŚĆ 3) PROJEKT 4) AKCEPTACJA 5) DRUK, TERMINY-5/9/EXPRESS I WYSYŁKA
------------------------------------------------------------------
1.1 OKREŚLAMY PRODUKT jaki nas interesuje: nazwą,kodem lub wytyczne (kolorystykę, dane)  oraz TEKSTY, ZAŁĄCZNIKI do indywidualnego projektu przesyłamy (jak w punkcie 1.2 regulaminu, który ułatwia składanie zamówienia) ne-mail: projekty@at1.com.pl
poprzez "Wiadomość" na facebook.com/AT1compl / http://fb.me/msg/At1compl 
kontakt tel. 889 668 813 lub osobiście w siedzibie - wówczas przesyłamy Państwu sformatowany tekst w wybranym stylu wnętrza na e-mail, do sprawdzenia. 
1.2.2 DNI ROBOCZE PN-PT 12-16.00 z WYŁĄCZENIEM PRZERW ŚWIĄTECZNYCH I UJĘTYCH W DZIALE AKTUALNOŚCI
w godz.16.00-20.00 możliwy kontakt e-mail lub odbiory po ustaleniu
------------------------------------------------------------------
1.3 WPŁATA: Wpłaty osobiście lub na nr konta A-Po  odesłaniu zamówienia odsyłamy sumę i dane do przelewu.
------------------------------------------------------------------
1.4  PROJEKT 48h wstępny z gotowych wzorów wysyłamy w ciągu 1-3dni od dostarczenia danych i zaksięgowania wpłaty. Termin na Indywidualne projekty wydłuża się o do kolejnych 2-9dni rob. Nie rozpoczynamy projektów spersonalizowanych i indywidualnych bez wpłaty. Zamówienia powyżej 500zł mogą zostać opłacone w II ratach - I rata to zaliczka min. 50% sumy. Potwierdzenie wpłaty wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu, następnie projekt zgodnie z terminem. II rata po otrzymaniu projektu, przed rozpoczęciem wydruku. 
PRÓBKI 24-72h: Jeśli chcesz zamówić próbki napisz do nas jakie produkty (zaproszenia) Cię interesują - masz do wyboru próbkę z losowym tekstem lub możliwość zamówienia próbki z personalizacją tekstu czyli swoimi danymi. Możesz wybrać różne rodzaje papieru, czcionek, różne wzory itd. Po określeniu zamówienia ustalimy dalsze szczegóły. Czas wysyłki to 48h-72h od zatwierdzenia.
------------------------------------------------------------------
1.5 AKCEPTACJA: Czas na zmiany w projekcie aż do akceptacji. Jeśli wszystko się zgadza należy odpisać: "Akceptuję do druku". 
Bez akceptacji projektu nie przystępujemy do produkcji.
------------------------------------------------------------------
1.6 DRUK I PRODUKCJA TERMIN REALIZACJI od akceptacji: 
STANDARD-5 W CIĄGU 1 do 5 DNI ROB. 
STANDARD-9 W CIĄGU 1 do 7-9 DNI ROB. 
personalizacja kopert,druk mapek w ciągu 1 do max 3-5dni rob.
przyspieszone realizacje:
EXPRESS-3 W CIĄGU 1 do 3 DNI ROB. 
EXPRESS-2 (za dopłatą)W CIĄGU 1 do 2 DNI ROB. 
EXPRESS-1 (za dopłatą)W CIĄGU 1 DNI ROB. 
------------------------------------------------------------------
1.6.2 AKTUALNOŚCI, PRZERWY ŚWIĄTECZNE, DOSTĘPNOŚĆ TERMINÓW
Termin standard dotyczy dni roboczych z wyłączeniem przerw świątecznych, zwykle określonych w integralnym załączniku pod adresem:
http://www.at1.com.pl/p/sklep-internetowy-i-blog-aktualnosci.html

------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
1.6.3 GWARANCJA DRUKU EXPRESS w ciągu 1-3dni tylko za dopłatą po wcześniejszym ustaleniu, wówczas zlecenie jest traktowane priorytetowo (dopłata od 30-50zł w zależności od ilości zleceń i rodzaju projektu) Bez gwarancji produkt może być gotowy w 1-3 dni ale należy się liczyć ze standardowym terminem. Wszystkie zlecenia staramy się wykonać jak najszybciej, jednak również dbamy o precyzję i jakość, dlatego proszę nie odkładać zamówienia na ostatnią chwilę. 
GWARANCJA USŁUGI EXPRESS Za dopłatą CENY:
EXPRESS-5 w ciągu 1 do 5 DNI ROB.+25zł, EXPRESS-3 do 3 dni.rob. 72h+35zł
EXPRESS-2 do 2 dni.rob. 48h -+45zł oraz EXPRESS-1 w ciągu 24h +55zł 
Gwarancje usługi express można zakupić poprzez nasz sklep lub zamówić poprzez email: 
http://agdpark.pl/pl/glowna/648-expressy-24h72h5d-gwarancje-uslugi.html

------------------------------------------------------------------
Zamówienia standardowe-są wykonane zgodnie z kolejnością zaksięgowania i akceptacji jak w regulaminie (http://www.at1.com.pl/p/regulamin.html) tj w ciągu 1 do 5/7 dni rob.
Jeśli to nie jest zamówienie z usługą express to nie jesteśmy w stanie przewidzieć ani gwarantować "czy uda się wcześniej" lub "czy uda się do piątku/soboty" (to zależy od ilości zamówień, rodzaju i ilości zamawianych produktów)- wiążący jest podany termin. Gdy produkty są gotowe,wysyłamy email/sms o możliwości odbioru lub numer śledzenia wysyłki :)
------------------------------------------------------------------
1.7 ODBIÓR Email/Sms: Zgodnie z terminami wyżej - zawsze informujemy o Możliwości Odbioru z podaniem godzin lub Wysyłce i nr śledzenia (1-3dni) gdy produkt jest już gotowy. Szybkość realizacji zależy od czasu wpłaty i czasu akceptacji projektu dlatego prosimy sprawdzać maila. 
WSZYSTKIE PRZESYŁKI REJESTROWANE - ZAWSZE WYSYŁAMY NR ŚLEDZENIA PRZESYŁKI PP DLA PAŃSTWA WIADOMOŚCI:)
------------------------------------------------------------------
1.8 Zastrzeżone prawa, gwarancje, reklamacje.
(C) At1.com.pl Prawa autorskie zastrzeżone. Zakaz kopiowania. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z zasad w nim zawartych.
------------------------------------------------------------------

II.SZCZEGÓŁY:
Po przesłaniu zamówienia otrzymasz dane 
KWOTA z wysyłką
KONTO 88 1240 4878 1111 0010 6236 3753
ODBIORCA: AT1.com.pl, Sienkiewicza 3, 34-220 Maków P., PL
TYTUŁEM: AT1, e-mail tel. nadawcy
Projekty wysyłamy w 2
4-48h po dostarczeniu tekstów,materiałów oraz zaksięgowaniu wpłaty do sprawdzenia i akceptacji. 
Produkcja 1 do 5/9 dni rob. od akceptacji lub 24h/48h/72h w przypadku zamówienia expressu.

------------------------------------------------------------------
w następnej wiadomości: w załączeniu projekt do sprawdzenia. 
Jeśli wszystko się zgadza proszę odpisać "Akceptuję" 
W kolejnej wiadomości po akceptacji numer nadania Państwa wysyłki/informacja o możliwości odbioru.  Link z numerem nadania do śledzenia przesyłki 
http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/?numer=
Prosimy o sprawdzenie przy odbiorze czy produkty dotarły w idealnym stanie- będziemy wdzięczni za informacje zwrotną.
------------------------------------------------------------------


1.3 FORMY PŁATNOŚCI, ODBIORU I WYSYŁKI
1)Osobiście w siedzibie Maków Podhalański
2)Przelew PayU lub na konto 

Konto A nr: 88 1240 4878 1111 0010 6236 3753
KONTO DO ZAGRANICZNYCH WPŁAT/ INTERNATIONAL ACCOUNT:
PL88 1240 4878 1111 0010 6236 3753
KOD Swift BIC: PKOPPLPW

Tytułem:
 AT1 projekt np. zaproszenia i data zamówienia rrmmdd 
Odbiorca: AT1.com.pl, Sienkiewicza 3, 34-220 Maków P.

Nadawca: Imię i Nazwisko, e-mail z którego dokonano zamówienia
Kwota: Suma Kwoty za projekt, druk i ewentualną wysyłkę (List polecony 9,90zł, Odbiór w punkcie PP-13,99zł, paczki-17,90 wysyłka za granice od 13 £/15- 19EUR - prosimy o wcześniejszy kontakt)


Konto B dodatkowe (tylko w niektórych przypadkach, po ustaleniu)
[14 7999 9995 0180 1398 7604 0001
PL147999 9995 0180 1398 7604 0001  Kod SWIFT BIC = NBPLPLPW]

Produkty robione na indywidualne zamówienie nie realizujemy bez przedpłaty(zaliczki).

1.3.2 RABATY  !!

Zamawiając i opłacając kompleksowe zamówienia zyskujesz rabat!
DARMOWA WYSYŁKA lub 3% od 350zł, od 550zł - 5%, powyżej 1000zł - do 10%


1.2 DOSTARCZENIE DANYCH 
Po zakupie należy przesłać dane po kolei jak niżej w "dostosowanie produktu" w sklepie, "wiadomości dla sprzedającego" lub na fb.com/AT1compl  *należy przesyłać wiadomość w jednym wątku, nie w kilku mailach, tel.i odbiór tylko w godzinach 10:00-20:00
Należy dobrze się zapoznać z zasadą przesyłania listy gości tak aby ułatwić nam i wam pracę.

Kochani ! Przepisywanie tekstu z kartki 5zł, tekst wysyłamy do sprawdzenia i zatwierdzenia. Zalecamy dostarczanie tekstów w elektronicznej formie.

------------------------------------------------------------------
1.2.2 PRZYKŁADOWE ZAMÓWIENIE
TEMAT: Zaproszenia


TREŚĆ: 
A) Imię i nazwisko: Malwina Pietrusa
Numer tel., email: 553 467 889, najlepszy.esklep@gmail.com
Wysyłka- kod pocztowy, miasto, ulica nr: 34-220 Maków Podhalański ul. Kochanowskiego 

B) Numer Wzoru,kolor i napis na okładce: (KATALOG) ...371 niebieski cena 2,50
Ilość zaproszeń: (na zapas 5-10szt.) .........100szt.......
Personalizacja gości (tak-ilość).........90szt................
Projektu tekstu Wewnątrz (WNĘTRZA I CZCIONKI): ....W3...........
Koperty, rodzaj i ilość (KOPERTY) .......standard C6.............
(ZDOBIENIA/WSTĄŻKA)
: W111 niebieska
(PAPIER): satynowany 250g

C)  (TEKSTY) TEKST:
„Na wspólną radość, na chleb powszedni, na poranne otarcie oczu w blasku słonecznym,
na nieustające sobą zdziwienie, na gniew, krzywdę i przebaczenie wybieram Ciebie.” K. I. Gałczyński Malwina Pietrusa i Adam Kowalski
mają zaszczyt zaprosić
Sz.P.
na ceremonię zaślubin dnia 13 czerwca 2015 roku o godz. 15.00
w Kościele Paulinów na Skałce, Kraków ul. Skałeczna 15
Po uroczystości zaślubin miło nam będzie gościć Sz.P
na przyjęciu weselnym w Restauracji Beach Club Plaża
Kraków ul. Ludwinowska 2
RVSP Będziemy wdzięczni za potwierdzenie obecności do dnia. 10.05.2014r.
Malwina tel. 553 467 889 Adam 784 555 393
Goście Drodzy, Goście Mili, Radość byście Nam sprawili 
w szczęście nasze inwestując kupon totka nam darując.

------------------------------------------------------------------

OPIS:
TEKST: dowolny - proszę sprawdzić i przysłać taki jak ma być na zaproszeniu
LISTA GOŚCI: koniecznie odmieniona i taka jak na zaproszeniu zgodnie z punktem
Zarówno w tekst jak i listę gości nie ingerujemy. 
Tylko jeśli jakiś błąd rzuci się nam szczególnie w oko poprawiamy go.

Dane do przesłania to: A) Dane Zamawiającego B) Dane Zamówienia, 

C) TEKST Z DANYMI PERSONALIZACJI A-H (A-imiona i nazwiska, B-nazwiska z listy Gości lub wykropkowane, C-data D-godz, E-miejsce ślubu, F-miejsce przyjęcia G-potwierdzenie,termin i H-telefony I- info o kwiatach, J-wstęp/cytat)



D) Zamawiane dodatki z góry/ podać ilość i opis przy wybranych:
Naklejki, Etykietki na ciasto | Zawieszki na wódkę | Księgi gości
oraz dodatki do których dane prześlesz nam po potwierdzeniu liczby gości (ok.1mies.-2tyg. przed datą)
Plan usadzenia - tablica stołów | Numery i tabliczki na stoły |Podziękowania pudełka| podziękowania słodkości i słoiczki | pudełka na ciasto | Winietki na stoły | Menu weselne i restauracji | Pudełka na koperty| Tablice, banery, litery | Fotoplakaty i kalendarze | upominki dla gości |

E) WPŁATA: cena 1 szt x ilość + koszt wysyłki 8,90 polecony lub 17,90 kurier = suma do wpłaty na konto:)
_______________________________
Po przesłaniu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na konto 
odsyłamy projekt tekstu i wzoru 1-3 dni na podstawie przesłanych danych. 
Lista gości jest umieszczana w projektach w formie dostarczonej przez Zamawiającego bez ingerencji wykonawcy.
_____________________________
Odpowiedź: projekt w załączniku do sprawdzenia i akceptacji.
Jeśli wszystko się zgadza to zgodnie z regulaminem, proszę odpisać: "akceptuję". Do momentu akceptacji możliwość zmian. Po akceptacji druk i produkcja następuję według zaakceptowanego Projektu w ciągu 1-9dni rob. 
O możliwości odbioru lub wysyłce informujemy w kolejnym e-mail.

Proszę nie pisać sms lub e-mail "jak tam moje zamówienie", "czy będzie na jutro", "w jakich godzinach możemy odebrać" ponieważ wysyłamy taką informację zawsze gdy produkt jest już gotowy. Prosimy nie dzwonić również w niedzielę albo poza godzinami 10.00-20.00.

1.2.3 LISTA GOŚCI 
3b) Lista gości do zaproszeń (jeśli ma być dodatkowa personalizacja gości)
przyjmujemy listę gości w mailu z góry na dół w formie "jak w zaproszeniu", która przeważnie brzmi "mamy zaszczyt zaprosić Sz.P" więc zamiast "Jan i Anna 
Kowalscy" powinno być: "Jana i Annę Kowalskich" 


uwzględniamy: polskie znaki, brak numerów obok (numeracje automatyczną umożliwia exel .xls lub tabelka w .doc) brak skrótów i drukowanych liter,  ewentualnie dopiski: Kochanych, Drogich, z osobą towarzyszącą, z dziećmi, z dzieckiem



POPRAWNA Lista Gości do zaproszeń:
Annę i Jana Wójcik z dziećmi
Wiolettę Kowalską z osobą towarzyszącą
Kochaną Babcię Jolę i Dziadka Michała

BŁĘDNE LISTY GOŚCI: numeracje obok nazwisk, brak odmiany tj. Anna i Jan Wójcik, literówki, skróty typu "z os.tow." zamiast z osobą towarzyszącą
3.Ania i Jan Wójcik

Najczęściej stosuje się zaproszenie na ślub i przyjęcie, jednak w przypadku dalszych znajomych i rodziny czasami stosuje się także:
Zawiadomienia o ślubie (dla gości których nie jesteśmy w stanie zaprosić)
lub zaproszenia na sam ślub (bez adnotacji o przyjęciu).
Można również zamówić zaproszenia w angielskim stylu tj. w środku spersonalizowany tekst bezosobowy a nazwiska gości na kopertach.

w przypadku przesłania niepoprawnej listy:

A) możemy zostawić tak jak jest np. w mianowniku (zdarza się, że Państwo wolą bez odmiany)
B) można poprawić nazwiska i odesłać listę ponownie
C) możecie zlecić korektę nazwisk ze względu na dodatkowe zużycie czasu, prądu i ryzyko literówki tylko na wyjątkowe życzenie za dopłatą 0,20/szt

__________
personalizacja z papierowej listy 0,45/szt nie zbyt opłacalna - zachęcamy do elektronicznej formy którą można później edytować i posłużyć się do oznaczania osób potwierdzonych, do projektów winietek czy tablicy usadzenia
______
Często pary pytają nas o kwestie wpisu "z osobą towarzyszącą"
Jeśli chcemy zaprosić daną osobę i nie wiemy z kim przyjdzie wówczas ten zwrot jest najstosowniejszy, jeżeli natomiast znamy daną parę,nazwiska obojga to bardziej stosowne jest wpisane obu nazwisk (zwłaszcza jeśli para zna się długo a tym bardziej jeśli planuje ślub i obie osoby są nam bliskie). Pozostanie w tym przypadku przy zwrocie może być odebrane jako nietakt i urazić daną osobę choć oczywiście jest to bezpieczne rozwiązanie. Należy się liczyć z tym że jeśli zaprosimy kogoś z osobą towarzyszącą zamiast wypisanego nazwiska to ta druga osoba nie będzie się czuła zaproszona na ślub i może się nie zjawić.
Lista gości musi zostać sprawdzona i zaakceptowana wraz z projektem przed wydrukiem.


1.2.4 DOMÓWIENIA !! od min. 10zł np.4 zaproszenia po 2,50zł, 3 zaproszenia po 3,50 itd.

1.2.5 LISTY GOŚCI NA WINIETKI, KOPERTY, PLANY STOŁÓW ITD.

WINIETKI / KOPERTY  - Lista gości do personalizacji kopert/ wizytówek winietek- w mianowniku, bez nr,skrótów. 



LISTA GOŚCI KOPERTY:
Anna i Jan Wójcik

LISTA GOŚCI WINIETKI:
Anna Wójcik
Jan Wójcik
Wioletta Kowalska
Osoba Towarzysząca (dobrze jest jednak poznać imię i nazwisko lub napisać np. Towarzysz Wioletty/ Gość Specjalny, właśnie ze względu na trudność w pisaniu winietek dla osoby towarzyszącej lepszą opcją jest ustalenie numerów stolików i przyporządkowanie do niej grupy osób, które mogą wybrać dowolne miejsce przy danym stolik bez zamieszania na sali)
Na kopercie nie piszemy już z osobą towarzyszącą, ewentualnie skrót. Niektóre pary decydują się tylko na personalizację nazwisk na kopertach, a wewnątrz tylko sam tekst bez personalizacji - wówczas na kopercie trzeba napisać np. z osobą towarzyszącą, z dziećmi aby wszystko było jasne. Najlepiej oczywiście kiedy zaproszenie wewnątrz jest z personalizacją gości (ręcznie lub elektronicznie).

1.2.6) dane na ZAWIESZKI, NAKLEJKI, NUMERY STOŁÓW
personalizacja gratis: napisać Tylko imiona i data oraz ewentualnie wybrany wiersz/e, ilość numerów stolików
papier 230-250g fakturowany lub samoprzylepny, cięcie gilotyną, do wybranych wzorów wstążka zawiązana gratis
minimum 10kompletów zawieszek min. 5-10dni przed, opcja express 2-3dni przed po wcześniejszym kontakcie.

1.2.7.) dane do MENU, ULOTKI, PLAKAT USADZENIA GOŚCI, REKLAMY
Podajemy dane w mailu/ wiadomości dokładnie takie jak mają być wydrukowane,
lista osób w mianowniku

LISTA GOŚCI PLANU STOŁÓW:
stolik nr 1 + lista osób:
Pani Młoda
Pan Młody
Anna Wójcik
Jan Wójcik (...)
stolik nr 2 +lista osób itd.
Daria Wójcik (...)


Wizytówki/Ulotki: nazwa i dane firmy, adres, tel. e-mail, www, dodatkowe hasła

4) inne dodatkowe dane, życzenia, podsumowanie


1.4 PROJEKT WSTĘPNY
Po otrzymaniu danych i zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 1-2 dni
Przesyłamy  projekt z gotowych wzorów i teksty do sprawdzenia
Jeśli wszystko sie zgadza to proszę odpisać: "Akceptuję do druku" 
Do momentu akceptacji możliwe zmiany. Prosimy o dokładne sprawdzenie gdyż ża zaakceptowaną treść odpowiada klient. Akceptacja dotyczy też listy gości.
Druk następuje dokładnie według przesłanych danych i listy. Po akceptacji nie ma już możliwości zmian.

Standardowo ustalana cena zaproszeń obejmuje
1)PROJEKT personalizacji dowolnego tekstu max 72h, wzornik tekstów do wyboru, personalizacja PM: imion, daty,godziny, miejsca ślubu, przyjęcia, wiersze dowolne o prezentach, sentencje bezpłatnie
2)projekt zaproszenia standardowy z personalizacją i wizualizacją, wzorniki do wyboru
3)NADRUK cyfrowy laserowy wewnątrz i zewnątrz
4)PAPIER gruby min.230-300g satynowany lub fakturowany, perłowy - zależnie od zaproszenia, ewentualnie okładki papier perłowy
5)jeśli wzór przewiduje - wstążkę, diament, wycięcia wg wzorów
6)możliwość 1-2 modyfikacji projektu (nie 2 e-maili z łącznie 2-10 zmianami, lecz 1 modyfikacja to 1 zmiana np. 1-zmiana koloru 2-zmiana czcionki, 3-ponowna zmiana czcionki itd.)
7)druk i produkcję w ciągu 1 do max 9 dni rob. od akceptacji projektu.

nie obejmuje
projektów indywidualnych, dodatkowych modyfikacji...

dodatkowo możliwe są
koperty ozdobne białe i kolorowe sztywne lub perłowe do wyboru
personalizacja kopert 0,25/szt, personalizacja gości 0,33/szt

Dostępne opcje odbioru/wysyłki (koszt pakowania i wysyłki do zamówienia):
Odbiór osobisty 24h 0zł
PRIORYTET POLECONY 9,99 zł
ODBIÓR W PUNKCJE PP po przedpłacie: 14,90 zł
KURIER lub PACZKA48 do 5kg: 17,90 zł
PACZKA24 lub KURIER24 - 19,90zł
ZAGRANICZNE WYSYŁKI EU 15 - 19,90 EUR

1.4.2 PROJEKTY INDYWIDUALNE !!

Wyceny dokonujemy indywidualnie po przesłaniu opisu produktu na projekty@at1.com.pl (Format, Papier, Motyw Graficzny, Własne pomysły, Kolorystyka, dodatki np. cyrkonie, wstążki, zawieszki) 
W wycenie uwzględniamy też 1-3 modyfikacje oraz VAT. 
Dodatkowe modyfikacje to zmiany czcionki, zmiany formatu, zmiany kolorów, zmiany dodatków, zmiany w tekście itd.
W wycenie podajemy koszt druku lub podajemy łączną sumę za projekt i druk przy danej ilości. Klient może zamówić wydruk próbnego zaproszenia przed zleceniem pełnego nakładu. Gwarantujemy rabaty przy większych zamówieniach oraz niewygórowane Ceny producenta ! Po podaniu wyceny zasady realizacji takie jak ogólne tj. Wpłata - projekt - czas na sprawdzenie i akceptację - druk i produkcja - odbiór lub wysyłka. Po zobaczeniu zaproszenia na żywo klient zleca wydruk standardowo plus od zamówienia odliczamy koszt personalizacji, jaką od 50zł/50szt otrzymuje się GRATIS!

TERMINY: Podobnie jak projekty na bazie wzorów również projekty indywidualne staramy się wykonywać jak najszybciej, jednak termin realizacji jest standardowy. W sezonie, okresach świątecznych ten termin może się wydłużyć jednakże w takim przypadku informujemy klienta o tym wcześniej. Można również dokupić GWARANCJĘ USŁUGI EXPRESS 1-3 dni na projekt indywidualny - jednak po wcześniejszym uzgodnieniu. (Koszt od 35-50zł zależnie od ilości zleceń i rodzaju projektu)

Możliwy jest nowy projekt lub modyfikacja istniejącego.
Zamawia się podobnie jak gotowy wzór: podając styl, dane do zaproszeń / projektów oraz: kolorystykę, motyw przewodni, grafikę lub zdjęcia, format, rodzaj papieru, screen projektów jakie się Państwu podobają - jeśli brak Wam konkretnego pomysłu chętnie pomożemy :) jeśli któryś z elementów nie zostanie określony będzie on naszą inwencją twórczą do ewentualnej modyfikacji.
KOLORY LISTA - podaj nazwę (i RGB) w wydruku obowiązuje dowolny kolor z palety CMYK (możliwe nieznaczne różnice w odcieniu, wynikające z ustawień monitora i różnicy między paletą RGB a CMYK)
FORMATY ZAPROSZEŃ: A5 na pół, DLx1, DLx2, A6, K4 w tym marginesy 5mm lub ich przycięcie. Formaty pozostałych - wizytówek, plakatów, ulotek - LISTA FORMATÓW
PAPIERY, KOPERTY I WSTĄŻKI WZORNIK: papier standardowo to papier satynowany 250g / 300g superbiały i aksamitny w dotyku lub fakturowane 250g bądź perłowe i metalizowane. 
KOPERTY: standardowo dajemy C6, DL, K4 białe ozdobne także w środku, 80g. Można zamówić perłowe, kolorowe, sztywne 100g.
WZORNIK PAPIERÓW, KOPERT i WSTĄŻEK jest także dostępny w siedzibie, gdzie można na żywo zestawić ze sobą wybrane połączenie, zbadać fakturę papieru i format. 
Prawa autorskie co do projektów są zastrzeżone dla AT1.com.pl.
Projekty wysyłamy w zamkniętych formatach pliku.
Otwarte pliki - prosimy o kontakt.
Projekt można zmienić aż do ostatecznej "akceptuję do druku".

1.5 AKCEPTACJA I PRODUKCJA
1.4.1 Obsługa serwisu przystępuje do realizacji zamówienia po otrzymaniu płatności na konto serwisu i po akceptacji przesłanych przez klienta plików/projektów wymaganych do realizacji zamówienia. Klient akceptując regulamin oświadcza, że w przypadku dostarczenia materiałów do projektów jest ich właścicielem lub posiada odpowiednie licencje umożliwiające mu wykorzystanie plików w celu zamówienia - pliki muszą spełniać wymogi podane na naszej stronie. Z przyczyn technicznych nie wszystkie wybrane przez Klienta konfiguracje mogą zostać zrealizowane, o czym zostanie powiadomiony. W przypadku wyczerpania zapasów magazynowych, Sprzedający zastrzega sobie prawo do kontaktu z Kupującym celem uzgodnienia wykonania wzorów dekoracji w zbliżonym kolorze lub według wyboru kupującego.
1.4.2 Klient odpowiada za sprawdzenie projektu oraz ma prawo do modyfikacji zlecenia do momentu akceptacji. Klient może wydrukować sobie projekt w celu sprawdzenia np. czytelności czcionki i wyłapania błędów. Jeśli wszystko się zgadza należy odpisać: Akceptuję. Bez akceptacji nie przystępujemy do produkcji. Jeśli klient chce jeszcze coś dodać to najczęściej robi to w 1-2dni od otrzymania projektu, następnie czeka na ponowny projekt (1-3dni) i odsyła akceptacje. Po akceptacji zmiany mogą być niemożliwe, gdyż projekt trafia do druku.
1.4.3 Termin: Po akceptacji Druk i produkcja ZAWSZE w ciągu 2 do 9 dni. W przypadku projektów indywidualnych termin może się wydłużyć o kolejne 1-9 dni rob. Wszystkie zamówienia realizowane są na indywidualne zamówienie, w czasie możliwie jak najkrótszym. Z realizacją zamówień przeważnie zamykamy się z całością 1 w tygodniu, jeśli klient szybko akceptuje projekt, w przypadku indywidualnych projektów w 2-4 tygodniach. Dotąd nie wykroczyliśmy dalej poza te terminy, ale prosimy składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem.
1.4.4 Serwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru wynikające z błędów Klienta, opóźnieniu lub braku akceptacji projektu do druku.


1.6 ODBIÓR/WYSYŁKA

1.7 ZASTRZEŻENIA I GWARANCJE
1.7.1 Projekty, zdjęcia są autorstwa At1.com.pl Kopiowanie, rozpowszechnianie bez naszej pisemnej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
1.7.2 Zakup oznacza akceptację regulaminu. Projekt  dostarczany 1-2 dni od zaksięgowania i otrzymania danych po Akceptacji trafia do druku i produkcji więc zmiany mogą być już niemożliwe.
1.7.3  Produkty wykonane częściowo ręcznie mogą się nieznacznie różnić, zastrzegamy sobie do tego prawo, dokładamy jednak wszelkich starań by były jak najbardziej precyzyjne.
1.7.4 W razie uwag , nie otrzymania potwierdzenia w ciągu 1-2 dni konieczny jest kontakt tel., e-mail - obie strony zgadzają się zgodnie współpracować i informować o wszelkich zmianach, niejasnościach itp. 
1.7.5 PUBLIKACJA PROJEKTÓW I ZDJĘĆ: Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wzorów zaproszeń łącznie z zawartymi na nich zdjęciami, jednakże szanujemy państwa prywatność i dane osobowe klienta oraz wydarzenia zostają zmienione przed publikacją w celu ich ochrony. 

WYSYŁKA OPCJE:
*wszystkie paczki ubezpieczone do 1000zł oraz rejestrowane - wysyłamy numer nadania do śledzenia
POLECONY PRIORYTET do 2kg (np.do 20szt zaproszeń)- 9,90zł
KURIER48- odbiór w PP - 14,90zł
KURIER48 - 15,90zł
PACZKA48 do 5kg- 17,90zł
PACZKA24 odbiór w PP - 19,90zł
PACZKA24-21zł
ZAGRANICZNE wycena indywidualna, ceny do Angli ok. 12-13 £ Niemiec, Francji, Holandii ok. 15-17EUR, gdzie 1 funt (GBP) ok. 5.67 pln, 1 EUR 4,3944 pln

*PP- punkt Poczty Polskiej, Wysyłki wszystkie następują codziennie od poniedziałku do soboty ok. 15.00-19.00 (doręczenie następuję najczęściej w tych godzinach)
*W przypadku wysyłek ponad 100szt zaproszeń plus dodatki (zawieszki, księgi gości) lub pudełek dostępne są opcje: PACZKA48/24

FAQ  PACZKI ZAGRANICZNE
1. koszt paczki zagranicznej - wyceniamy indywidualnie po złożeniu zamówienia :)
2. ile zajmuje czasu wysyłka? Ile czasu idzie paczka do Anglii - jak niżej widać ok. 3 dni z WER Warszawa, wcześniej ok. 2 dni z KRAKOWA

Wysłanie przesyłki z Polski  2016-05-31 10:29  WER Warszawa
Przyjęcie przesyłki 2016-05-31 23:37  COVENTRY PARCELFORCE
Zwolnienie przesyłki przez urząd celny  2016-05-31 23:59  COVENTRY PARCELFORCE
Rejestracja przesyłki w urzędzie doręczenia  2016-06-01 06:54  International Postal System
Doręczenie przesyłki  2016-06-01 13:13  International Postal System

1.7.5.W CENIE ZAPROSZEŃ:
Projekt personalizacji tekstu wydarzenia powyżej 35szt: nazwiska PM, data, miejsce wydarzenia, miejsce przyjęcia, tel do potwierdzenia, wierszyki GRATIS
Wydruk dwustronny, cięcie gilotyną i składanie bigówką GRATIS
Wiązanie i zabezpieczenie termiczne Wstążek  GRATIS w przypadku projektu z wstążką
Zaokrąglanie narożników, Falowanie Brzegów na życzenie GRATIS
Podstawa -Papier wizytówkowy wysokiej jakości fakturowany sztywny gramatury od 230g do 350g lub inne np. metalizowane, perłowe zależnie od wzoru projektu.
Format zależnie od wzoru - najczęściej A5, możliwe również A4doDL,K4.

1.7.7. DODATKI: Koperty, Zawieszki, Naklejki
PERSONALIZACJA nazwisk gości z listy na kopertach lub na zaproszeniu 0,25
PONIŻEJ 35szt wykropkowane pola lub próbka z losowymi danymi, na życzenie projekt z danymi 10 zł i wydruk nawet 1szt. próbki
PRÓBKA dotyczy wyboru wzoru, papieru, wstążki, wysyłane bez kopert i personalizacji w ciągu 2-5dni od zaksięgowania koszt 7,90 listem poelconym priorytet.
WYCIĘCIA wzorów: brzegowa koronka, serca, ornament, kwiat, gwiazdki, dodanie diamentu - dostępne zależnie od wzoru lub na zapytanie
KOPERTY: białe ozdobne C6 dodajemy gratis! Inne formaty K4, DL, C5 lub koperty kolorowe, perłowe na zamówienie.
ZAWIESZKI, NAKLEJKI,Etykietki, numery stołów, plakaty usadzenia gości, menu - cena zależna od formatu - szczegółowy cennik tutaj:
personalizacja imion i daty oraz wierszyków na zawieszkach, naklejkach oraz nazwisk na winietkach - GRATIS pow. 35szt!
DOMÓWIENIA realizujemy za dopłatą 5zł od min. 2sztuk.
np, dodatkowy tekst dla rodziców, projekt w języku obcym dla zaproszeń poniżej, inne wzory ponizej  35szt. - 15zł
Zapewniamy elastyczność- modyfikacja tła, tła,czcionek,układu od 10-35zł
w przypadku  indywidualnych projektów nie bazujących na żadnych wzorach, tworzonych od podstaw termin realizacji może się wydłużyć + 2-9 dni rob.
Dodatkowe projekty można zakupić poprzez  "dodatki projekty zaproszenia wizytówki 1zł" wpisując ilość jednostek równą sumie zamówienia.

1.7.8 GWARANCJE I REKLAMACJE
1) Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki (w obecności kuriera lub podczas odbioru osobistego)- w przypadku uszkodzenia towaru lub niezgodności należy spisać protokół szkody, który będzie podstawą do ewentualnych reklamacji. Wszystkie nasze Przesyłki są rejestrowane i ubezpieczone - bez protokołu uzyskanie kwoty ubezpieczenia będzie niemożliwe.

2)Jeżeli po odbiorze okaże się, że w wydruku jest jakaś niezgodność prosimy najpierw sprawdzić projekt który Państwo zaakceptowali. Jeżeli wydruk jest zgodny z zaakceptowanym projektem reklamacji nie możemy uwzględnić, choć oczywiście bardzo byśmy chcieli. Aby zabezpieczyć przed taką sytuacją klient ma możliwość kilkukrotnego sprawdzenia projektu przed wydrukiem, ponadto istnieje możliwość zamówienia projektu i wydruku próbnego.

3) Reklamacji podlegają błędy w druku różniące się od zaakceptowanego projektu,braki w zamówieniu czy zupełnie inne formaty lub kolory np. wstążki. Reklamacje błędów w tekście zaproszeń/dodatków będą uwzględnione tylko w przypadku gdy wydrukowana wersja różni się od zaakceptowanego przez Klienta projektu. Jeżeli na wydruku jest błąd którego nie ma w projekcie czyli błąd wynikł z naszej winy  prosimy o kontakt tel,e-mail a naprawimy go przeważnie bezpłatnie lub zależnie od przypadku zaoferujemy zniżki. Należy przesłać zdjęcie wadliwego produktu na projekty@at1.com.pl. Niekonieczne jest odsyłanie towaru na nasz adres siedziby, gdyż większość naszych produktów to produkty na indywidualne zamówienie, którego nie możemy w żaden fizyczny sposób wykorzystać. Wszelkie ustalenia i decyzje odbywają się drogą e-mail.

4)Termin rozpatrywania reklamacji wynosi prawnie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktów, jednakże dbając o najwyższe zadowolenie klienta serwis At1.com.pl wyjaśnia wszelkie sprawy tak szybko jak to możliwe.(1-3/5 dni rob.)

5) At1.com.pl dokłada wszelkich starań by elementy zamówienia były na jak najwyższym poziomie.
Reklamacji nie podlegają jednak: 
*błędy w danych z winy klienta (literówki, ortograficzne, stylistyczne, w liście gości, wielkość i czytelność czcionki ponieważ zależy od wyboru klienta i przed wydrukiem wymaga akceptacji)
*drobne różnice w odcieniach kolorystycznych projektu wynikające z ustawień monitora.
* cięcie i bigowanie jest wykonywane maszynowo jednak zastrzega się prawo do minimalnych różnic
*struktura materiałów takich jak: papier, koperty czy odcienie wstążki, na które nie mamy wpływu 
*Nieznaczne, drobne różnice w poszczególnych egzemplarzach np. odcień/wiązanie wstążki. Klient jest świadomy że zdobienia wykonywane ręcznie są unikalnym efektem pracy i nieznaczne różnice te są jej nieodzownym elementem, choć dokładamy wszelkich starań by były one jak najbardziej staranne.
*uszkodzenia podczas transportu  z winy firmy kurierskiej bez spisanego protokołu szkody lub zaginięcia przesyłki - jeśli zamówienie zostało zrealizowane/wysłane, a paczki brak prosimy o kontakt po 2-3dniach w celu ustalenia jej miejsca bądź ustalenia przyczyn szkody i wyjaśnienia sprawy.

6.1)Tuż przed wysyłką/odbiorem wszystkim produktom obsługa At1.com.pl wykonuje zdjęcie archiwizacyjne dla potwierdzenia braku wad i zgodności towaru z umową w chwili zakupu. Jeśli po odbiorze przesyłki okaże się że produkt zawiera uszkodzenia których brak na zdjęciach i które są trudne do ustalenia -np. mogły wynikać z niewłaściwego otwierania paczki lub niewłaściwego przechowywania- sprzedawca nie odpowiada za wady powstałe z winy klienta. 
6.2)Jeśli istnieje duże prawdopodobieństwo że wady powstały w drodze transportu-możliwe jest zgłoszenie reklamacji u dostawcy np. poprzez formularz online: https://ereklamacje.poczta-polska.pl/. Po zgłoszeniu reklamacji (gdzie podajemy m.in.Numer przesyłki, żądanie odszkodowania, sposób przekazania kwoty-na rachunek AT1.com.pl) należy przesłać potwierdzenie e-mail, aby  umożliwić serwisowi At1.com.pl rozpatrzenie zgłoszenia.
6.3)Jeśli nie będzie możliwe ustalenie przyczyny uszkodzeń Sprzedawca może w takiej sytuacji zaproponować indywidualne rozwiązanie do wyboru np. a)obniżkę i częściowy zwrot b) ponowny dodruk lub dosłanie części elementów c)inne

7.1)Zwroty - Zgodnie z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta produkty wytworzone wg specyfikacji Kupującego tj. indywidualne zamówienie i według indywidualnych ustaleń z klientem nie podlegają Prawu do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (zwrotowi towarów do 14 dni od daty zakupu) - w przypadku takich produktów możliwe jest jedynie zastosowanie reklamacji. 
Reklamacje  przyjmowane poprzez e-mail (z którego dokonano zamówienie)
do którego należy załączyć zdjęcie produktu oraz informację o szkodach.
At1.com.pl po rozpatrzeniu reklamacji przekazuje odpowiedź klientowi.

7.2)W przypadku umożliwienia klientowi w ramach reklamacji opcji a)częściowego zwrotu - należy podać numer konta. W przypadku ustalenia możliwości poprawki lub wymiany towar trzeba dostarczyć/ wysłać przesyłką rejestrowaną na adres: At1.com.pl, Sienkiewicza 3, 34- 220 Maków Podhalański. W większości przypadków nie trzeba odsyłać towaru. Wszelkie rozwiązania są ustalane drogą e-mail indywidualnie i są one wiążące.

1.7.9 USTALENIA KOŃCOWE
1. Klient podejmujący współpracę akceptuje regulamin w całości, w sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązujących w nim zasad.

2. Wszelkie dane uzyskane od Kupującego są poufne, przetwarzane tylko w celu realizacji zamówień i nie są przez nas przekazywane osobom trzecim.

3. Wystawiamy Paragon lub Fakturę VAT,a także faktury Pro-Forma na prośbę, podejmujemy również współpracę na umowy o dzieło/zlecenia/ umowy o świadczenie usług zawierana na odległość.

4.Regulamin aktualny zawsze znajduje się pod adresem: 
http://www.at1.com.pl/p/regulamin.html
Dodatkowo regulamin obowiązuje także na stronie: http://agdpark.pl

1.9. ZASADY SAVOIR VIVRE

1.1 Termin zamówień i zapraszania:

Kiedy zamawiać zaproszenia? Kiedy zaczyna się sezon zwiększonej ilości zamówień?

Zaproszenia najlepiej wybrać ok. 6-3 miesiące przed ślubem.
Sezon zaczyna się tuż przed świętami w grudniu- wówczas większość osób chce zacząć rozdawać zaproszenia na śluby wiosenne (kwiecień,maj,czerwiec) oraz letnie, wakacyjne.
Jest to 5-krotny sezon: zaproszenia na ślub, na studniówkę, na chrzest oraz na komunię oraz firmowe eventy !
Styczeń -Luty to sezon ślubów zimowych i studniówek oraz ostatków, walentynek.
W maju w okresie komunijnym zwiększa się również  sezon na dekoracje, księgi gości, podziękowania, plany stołów...
Zwiększony sezon trwa więc  kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień... październik i listopad  to schyłek jesiennych ślubów  oraz sezon na imprezy świąteczne, andrzejki, sylwester -następnie kolejny sezon ślubów zimowych i  wiosennych zwiększa się z początkiem grudnia.

Najlepiej wybrać i zamówić wydruk zaproszeń niedługo po rezerwacji daty ślubu, sali i  ustaleniu wstępnej listy gości, wcześniej możemy powiadomić bliskich ustnie jednakże formalne zaproszenie jest niezbędne, średnio wręcza się ok. 3miesiące przed, krewnym z daleka nawet 3-6miesięcy przed.
Zaproszenia mają oficjalny charakter i powinny być stworzone z szacunkiem dla gości, koniecznie na papierowej formie wręczanej osobiście. W szczególnych ze względu na dużą odległość może być wysyłane listownie. Warto jednak uprzednio zadzwonić, poinformować osobiście o wysłaniu zaproszenia.

Po potwierdzeniu listy gości, najlepiej zamówić od razu podziękowania, księgi gości, naklejki, zawieszki, plan stolików i inne dekoracje.

1.2 Termin druku: Standardowo realizacja w At1.com.pl następuje  do tygodnia, najczęściej szybciej jednak w sezonie termin  może ulec wydłużeniu, czas realizacji wynosi od 2 do 9dni roboczych. Tryb expressowy 1-3dni jest możliwy po skontaktowaniu się telefonicznie lub e-mail i za dopłatą. Czasami Tryb Express jest gratis:) Cały proces zamawiania, wydruku, wysyłki może potrwać 2-4 tygodnie. 

2. Ilość: średnio ok.70-100 zaproszeń na 140-200os. przyjęcie. Dobrze zamówić ok. 10 % więcej bez nazwisk na ewentualne zmiany czy dopraszanie.

3.Dane Zaproszenia: standardowo powinno zawierać dane: imiona i nazwiska, datę, godzinę, adres, przyjęcie, telefony do potwierdzeń zwykle ok.2tyg. przed. Można wykonać osobno: Zawiadomienie, Zaproszenie na ślub, Zaproszenie na ślub i wesele. Bardzo przydatnym nowoczesnym zwyczajem jest też dołączanie prośby lub wiersza  odnośnie kwiatów czy prezentów: np. „Szanowny Gościu, Zamiast na kwiaty wydawać pieniążki, przynieś prosimy drobne pamiątki, wino lub książki”

4.Styl i ceny:  Zaproszenia można dobrać kolorystycznie do motywu ślubu, sali, sukni - większość kolorystyk i wstążek jest dowolna. W przypadku tanich zaproszeń warto zamówić próbkę te za 1-2zł ponieważ te na allegro mogą nie być dobrej jakości,  niektórzy umieszczają tam promocję, zwykłe zaproszenia ze wstążką czy serduszkami gołąbki nie wzbudzają dziś zachwytu a same zaproszenia często stanowią jedyną pamiątkę. Producenci oferują zaproszenia często ze wstążką osobno do zawiązania - w at.com.pl produkt jest gotowy do wręczenia. Forma tekstu do wyboru. Profesjonalne firmy mają dużą ilość czcionek, tekstów, grafik i papierów do wyboru oraz możliwość zrobienia oryginalnego projektu.
Rozdawanie zaproszeń to bardzo miła tradycja, pamiętajmy by dopilnować potwierdzeń obecności 4-2 tygodnie przed:)

Dziękujemy za skorzystanie z oferty - miłych przygotowań i Wszystkiego Najlepszego ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są monitorowane, kom. +48 889 668 813 projekty@at1.com.pl Pozdrawiamy.